Visszatérítési szabályzat

A Cibdolnál szeretnék elérni, hogy a nálunk szerzett élményeid a lehető legjobbak legyenek. Épp ezért, ha nem vagy teljesen elégedett a vásárolt termékkel, akkor a megadott címre érkezése, illetve kézhezvétele után számított, 14 naptári napon belül lehetőséged van visszaküldeni azt nekünk

Fizetés

- Kérjük, vedd figyelembe, hogy a Cibdol csak azután fogadja el a kártyádról fizetett összeget, amikor a csomag már útjára indult. Ha még ezelőtt szeretnéd törölni a megrendelésedet, akkor kérünk, lépj velünk kapcsolatba, amilyen hamar csak tudsz.

Visszaküldési feltételek

- Minden terméket az eredeti csomagolásában kell visszaküldeni - lezárt, még meg nem bontott állapotában és sérülések nélkül (ha ez megoldható).

Termék visszaküldése

Ha egy terméket szeretnél visszaküldeni, kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálat csapatunk egy tagjával emailben, a [email protected] címen. Csak azután áll módunkban visszaküldött terméket elfogadni, ha az egyik munkatársunkkal már megállapodásra jutottatok. Ha sérült termékről van szó, boldogan küldünk egy csere-terméket, ahogy az eredeti csomagot megkaptuk és alaposan átvizsgáltuk azt. A kézhezvételtől számított 14 napon belül értesítést kell küldened nekünk arról, ha szeretnél egy terméket visszaküldeni nekünk. Megegyezés alapján, ezután 14 napon belül vissza kell küldened azt a részünkre.

Return address:

Handelsweg 1a
5492 NL Sint-Oedenrode
Hollandia

Szavatossági idő

The shelf life of your product can be found on the bottle. Each individual bottle of CBD oil has an individual shelf life, so you must refer to yours to see it.

Cserék

Hogy ha hibás vagy sérült terméket kaptál kézhez a kiszállítás során, akkor a címedre történt kézbesítés utáni, 7 naptári napon belül jelezd azt nekünk. Ehhez a feljebb feltüntetett email címet használd, hogy a hibákról beszámolhass nekünk (mellékelj fotókat is). Ahogy a visszaküldött áru megérkezik hozzánk, mi megvizsgáljuk azt, és adott esetben kicseréljük Neked egy új termékre.

Mit tehetek a hibás termékekkel

Amennyiben hibás, vagy sérült terméket kaptál kézhez, kérjük, hogy azonnal készíts róla egy fényképet. Figyelj arra is, hogy az áru megfelelően és biztonságosan be legyen csomagolva a visszaútra, és ahogy az ügyfélszolgálattal megállapodtál, postára is adhatod, hogy át tudjuk vizsgálni.

Visszatérítések

Amennyiben pénzvisszatérítést igényelsz, miután a megbeszéltek alapján visszaküldted a terméket a raktárunkba, csapatunk egy tagja átvizsgálja majd a terméket, és ellenőrzi, hogy megfelel-e a fenti körülményeknek. Amennyiben az ellenőrzésen elfogadják a kérelmedet, a pénzt bankkártyára, vagy az általad használt fizetési szolgáltatóhoz küldjük majd, amennyiben ez lehetséges.

Kérjük, vedd figyelembe, hogy:

• A visszaküldés költsége, melyet a vásárló áll, nem visszatéríthető, hacsak az áru már sérült volt az érkezésekor.
• Mi nagyon komolyan vesszük az ügyfélszolgálatunk munkáját, úgyhogy ha nem vagy elégedett a termékkel, kérjük, hogy jelezd nekünk. Írj nekünk a [email protected] email címre.


Termék kereső