Fiókom

Hol tudok saját fiókot létrehozni?

A saját fiókodat a "Bejelentkezés" gombra kattintva is létre tudod hozni, mely a weboldalon jobb felső sarkában található.

Nem tudok bejelentkezni a fiókomba

Ennek a problémának számos oka lehet; mi azt tanácsoljuk, hogy sürgősen keresd fel az ügyfélszolgálatunk csapatát a [email protected] email címen, vagy hívd őket a +41 61 588 03 13 telefonszámon.

Szeretnék letölteni egy számlát a fiókomból, hogyan lehet, ha lehetséges egyáltalán?

Igen, lehetséges. Egyszerűen jelentkezz be a fiókodba és kattints a "Rendelési előzmények és részletei" gombra. A képernyőn látsz majd egy címkét, hogy "számla". Ez alatt található egy PDF fájl, melyben az összes rendelésed megtalálható.

Hogyan tároljátok az információimat?

Minden vásárlónk információit biztonságosan tároljuk,  összhangban az adatvédelmi irányelveinkkel.

Meg tudom valahogy változtatni a fiókom adatait?

Igen, megváltoztathatod az összes személyes adatodat a "Személyes adataim" oldalon, és a "Címeim" alatt pedig új címeket adhatsz hozzá.

 

Nem találta meg, amit keresett?

Lépjen velünk kapcsolatba

 

Telefonon

Hétfő-péntek 08:00-16:30
 

Chaten

Hétfő-péntek 08:00-16:30

Termék kereső