Adatvédelmi irányelvek

Hogy egy biztonságos, online környezetet tudjunk biztosítani Neked, valamint garantálni tudjuk az adataid védelmét, mi szigorúan betartjuk a jogi követelményeket. Ebben, az adatvédelmi nyilatkozatban, most betekintést nyújtunk Neked az adatgyűjtés módjára és céljaira, valamint a biztonsági intézkedésekre, a megőrzési időszakokra és a kapcsolattartási adatokra.

 

1. RÉSZ - AZ ÁLTALUNK GYŰJTÖTT SZEMÉLYES INFORMÁCIÓK

1.1 Fiók
A vásárlás nálunk csak akkor lehetséges, ha rendelkezel egy személyes fiókkal. Amikor fiókot hozol létre, vagy valamit vásárolsz a boltunkból, a vásárlási és az eladási folyamat részeként mi összegyűjtjük az alábbi személyes adatokat, amelyeket Te adsz meg nekünk:

• Kereszt- és vezetéknév
• Otthoni és számlázási cím
• Telefonszám
• A nemed
• IP-cím
• Email cím
• Születési dátum

Ezek az adatok a szállítás elvégzéséhez szükségesek. Továbbá, amikor az üzletünkben böngészel, mi automatikusan megkapjuk a számítógép internetes protokolljának (IP) címét. Ezen információk alapján tudjuk optimalizálni az online élményt, és egyidejűleg védeni az online környezetünket.

Az adatgyűjtés célja
A fiókhoz kapcsolódó adatokat a következő célokra gyűjtjük és tároljuk:
a. Hogy elvégezhessük azon kötelességeinket, melyekre a közted és köztünk lévő szerződések köteleznek minket, és hogy az általad kért információkat, termékeket és szolgáltatásokat biztosítani tudjuk a számodra;
b. Hogy beállításokat végezhessünk, valamint kezelhessük a fiókodat, és felvehessük a kapcsolatot veled a fiókoddal és a megrendeléseiddel kapcsolatban;
c. Piackutatás és elemzések elvégzése;
d. Erősítsd meg a valós életkorodat és identitásod, hogy időben azonosítani tudjuk és megakadályozhassuk a csalásokat.

1.2 Hírlevél
A Te, kifejezett engedélyeddel, küldhetünk Neked hírlevelet a boltunkról, az új termékekről és más frissítésekről is. Csak a kifejezett hozzájárulás után küldünk hírlevelet. A következő információkat gyűjtjük össze a hírlevélre való feliratkozás során:
• Kereszt és vezetéknév
• Nemed
• Email cím

Az adatgyűjtés célja
Az összegyűjtött adatokat felhasználhatjuk:
a. Az e-mailjeink személyre szabására, ideértve a nevet és a nemet is, hogy így kifejezetten a személyedre vonatkozó tartalmat szolgáltassunk;
Te bármikor visszavonhatod hozzájárulásodat a hírlevélben található link, vagy a 2. szakaszban megadott elérhetőségek egyikének segítségével.

1.3 Ügyfélszolgálat
Annak érdekében, hogy megfelelő támogatást tudjunk nyújtani, ügyfélszolgálati munkatársaink hozzáférhetnek a fiókhoz kapcsolódó információkhoz. Következésképpen támogatásuk rendkívül hatékonnyá és kellemessé válik majd.

2. RÉSZ - MEGHATÁROZÁS

Ha személyes adatokat adsz meg a tranzakció befejezéséhez, a hitelkártyád ellenőrzéséhez, hogy megrendelj valamit, hogy a szállítást tudd felügyelni, vagy hogy visszaküldhesd a vásárolt árut, az azt jelenti, hogy ezzel beleegyezel abba, hogy ezt az információt csak a megadott okból kifolyólag használhassuk fel.

Ha másodlagos okból, például a marketingtől kérjük a személyes adataidat, akkor vagy közvetlenül Téged kérdezünk majd meg a kifejezett beleegyezésedet illetően, vagy lehetőséget kínálunk arra is, hogy nemet mondhass.

2.1 Hogyan kell visszavonni a hozzájárulást?
Ha a beleegyezésed kifejezését követően meggondolnád magad, visszavonhatod az arra vonatkozó hozzájárulásod, hogy bármikor a jövőben kapcsolatba léphessünk Veled, az információk folyamatos gyűjtése, felhasználása, vagy nyilvánosságra hozatala érdekében, a következő címen: [email protected]

3. RÉSZ - NYILATKOZAT

Személyes adataidat közzétehetjük abban az esetben, ha annak megtételét törvény írja elő számunkra, vagy pedig amennyiben megsértetted a Szolgáltatási feltételeket.

4. RÉSZ - MENNYI IDEIG TÁROLJUK AZ ADATOKAT?

A Cibdol AG-nál az adatok minimalizmusa nagy jelentőséggel bír. Ezért az adataid nem tartjuk meg hosszabb ideig, mint amire szükség van, az Adatvédelmi Szabályzatban meghatározott módon. Különböző adattípusok esetében, különböző megőrzési időszakok vonatkoznak, de általában 10 év a leghosszabb idő, amíg képesek vagyunk adatok tárolására.

4.1 Fiókadatok
A számlával kapcsolatos adatok mindaddig relevánsak, amíg a fogyasztó rendelkezik fiókkal. Ezért az adatok mindaddig dokumentálva vannak, amíg a fiók létezik. Amikor ügyfeleink eltávolítanak egy fiókot, a kapcsolódó adatok ésszerű időn belül törlődnek. A tárolt személyes adatok ellenőrzésére, vagy javítására, esetleg a fiók eltávolítására vonatkozó kérelmeket, a következő címre küldheted: [email protected]

4.2 Hírlevelek
A hírlevél hozzájárulása és a kapcsolódó adatok továbbra is relevánsak, amíg ügyfeleink regisztráltak a hírlevélre. Rendszeresen (havonta) elvégezzük a relevancia-ellenőrzést. A regisztrált ügyfelek (és személyes adataik) törlődnek, ha az ügyfelek nem válaszolnak a kérésünkre. Ezenkívül hírlevél-kommunikációnk is rendelkezik egy leiratkozási funkcióval. A fogyasztók visszavonhatják beleegyezésüket a leiratkozási funkció használatával.

5. RÉSZ - SÜTIK (COOKIES)

A sütik, vagy cookie-k olyan kis információs bitek, amelyek közlik a számítógéppel a webhelyünkkel való korábbi interakciókat. Ezeket, a sütiket a merevlemezen tároljuk, nem pedig a weboldalunkon. Lényegében, a webhelyünk használatakor a számítógép megmutatja nekünk a sütiket, és közli az oldalunkkal, hogy korábban használtad-e őket. Ez lehetővé teszi, hogy webhelyünk gyorsabban működjön, és emlékezzen a korábbi látogatásaidra (pl. Felhasználónév) és az azzal kapcsolatos feladataira, hogy minden kényelmesebb legyen a Te számodra. A Cibdol AG-nál kétféle sütit használunk: funkcionális és analitikus sütiket.

5.1 Funkcionális sütik
A funkcionális sütiket az online élmény javítására használják. Ezek a sütik többek között nyomon követik azt, ami a bevásárlókosárban található. Ezen sütik használata nem igényel előzetes engedélyt.

5.2 Elemzési sütik
Az elemzési sütik a piackutatás és elemzések elvégzésére használhatóak. Az elemző sütikkel összegyűjtött adatok névtelenek, így mások számára haszontalanok. Ezen sütik használata nem igényel előzetes engedélyt.

6. RÉSZ - HARMADIK FÉL SZOLGÁLTATÁSOK

A tranzakciók teljesítéséhez és szolgáltatásaink elvégzéséhez harmadik féltől származó szolgáltatások szükségesek. Általában, az általunk igénybe vett, de harmadik féltől származó szolgáltatások csak akkor fogják gyűjteni, felhasználni, vagy nyilvánosságra hozni az adataidat, amennyiben az szükséges a részükről, a részünkre nyújtott szolgáltatások lehetővé tételében.

Bizonyos harmadik féltől származó szolgáltatók, mint például a fizetési átjárók és más fizetési műveletek feldolgozói azonban, rendelkeznek saját adatvédelmi szabályzatokkal azon információk tekintetében, amelyekre a beszerzéssel kapcsolatos tranzakciókhoz szükségesek.

Épp ezért ajánljuk Neked, hogy elolvasd ezen szolgáltatók adatvédelmi irányelveit is, így érthetővé válik majd a számodra, hogy ezek a szolgáltatók hogyan kezelik személyes adataidat.

Ez különösen vonatkozik bizonyos szolgáltatókra, melyek olyan helyeken, vagy olyan létesítményekben találhatók, amelyek egy másik joghatóságban találhatók, mint ahol Te, vagy mi tartózkodunk. Tehát, ha úgy döntesz, hogy egy harmadik fél szolgáltatásait magában foglaló tranzakciót folytatsz, akkor az adataid olyan joghatóság(ok) joga alá tartozhatnak, ahol szolgáltató vagy annak létesítményei elhelyezkednek.*

Miután elhagytad az cégünk webhelyét, vagy átirányítottak egy harmadik fél webhelyére, vagy alkalmazására, az Adatvédelmi Szabályzat, vagy a weboldalunk Általános Szerződési Feltételei rád már nem érvényesek.

Webes elemzési szolgáltatás (névtelen adatok)

Ezen a webhelyen integráltunk egy webes, részleges elemzési szolgáltatást (anonymizer funkcióval). A webes elemzés egyet jelent egyes, vagy halmozott adatok gyűjtésével, és elemzésével. A webes elemző szolgáltatás többek között összegyűjti azokat az adatokat, amelyek az előző weboldal böngészése közben keletkeztek egy személytől (az ún. referrer-től), melyik aloldalakat látogatta meg, vagy milyen gyakran és milyen időtartamra nézett egy-egy aloldalt. A webes elemzést elsősorban a webhely optimalizálására és az internetes hirdetések költség-haszon elemzésének elvégzésére használják.

Futárszolgálat
A szállítások teljesítése érdekében futárszolgálatot használunk. Ez a futárszolgálat végzi a szállítást cégünk és a fogyasztó címe között. A logisztika teljesítése érdekében a vállalat hozzáférést igényel a fogyasztó nevével és címével kapcsolatos információkhoz.

Marketing szolgáltatás
A Cibdol AG-t egy, kifejezetten marketing tevékenységre és kommunikációs tevékenységre szakosodott cég támogatja. A személyes adatokhoz való hozzáférésük nagyon korlátozott, és többnyire névtelen.

Fizetési szolgáltatások
A tranzakciók teljesítéséhez (pl. Hitelkártyás fizetések) külső fizetési szolgáltatásokat használunk.

7. RÉSZ - BIZTONSÁG

Személyes adatai védelme érdekében ésszerű óvintézkedéseket teszünk, és követjük az iparág leginkább bevált gyakorlatait, hogy ezáltal megbizonyosodjunk arról, hogy adataidat nem lopják el, vagy használják fel mások, elérhetetlenek és változatlanok maradnak, illetve hogy senki sem semmisíti meg azokat.

Amikor megadod nekünk a hitelkártya adataidat, az információt mi egy titkosított, teljesen biztonságos socket réteg technológiával (SSL) használjuk fel, és AES-256 titkosítással tároljuk a továbbiakban. Bár az interneten, vagy elektronikus tároláson keresztül történő adatátvitel egyik módja sem 100% -ban biztonságos, mi követjük az összes PCI-DSS protokollt, és további, általánosan elfogadott ipari szabványokat is alkalmazunk. A számlával kapcsolatos információk árnyékolással vannak ellátva. Ez a módszer átalakítja az információt generált hash-re. Ennek eredményeképpen az érzékeny információk biztonságban vannak, és még láthatatlanok is maradnak. Továbbá, adatbázisunk kivételesen védett az illetéktelen személyek ellen is. Például, az adatbázishoz való hozzáférés csak engedélyezett IP-címekkel lehetséges (pl. Cibdol központjában). Más kísérletek és címek mindenkor elutasításra kerülnek.

Emellett az adatok, amennyire ez csak lehetséges, anonimizáltak. Így az adatok nem köthetők közvetlenül egy adott fogyasztóhoz. Viszont ezekkel, az adatokkal mi végezhetünk piackutatást és elemzést is. Továbbá a harmadik felek érdekeltjei (pl. postai szolgáltatók) az együttműködés előtt kerülnek átvizsgálásra, hogy rendelkeznek-e a GDPR-kompatibilitással, valamint processzor-megállapodással. A Cibdol AG-n belül a munkavállalók különböző hozzáférési jogosultságokkal rendelkeznek. A konkrét engedély csak a feladat elvégzéséhez szükséges szigorúan szükséges információkhoz fér hozzá.

A digitális biztonsági intézkedések változhatnak, mivel magas követelményeknek kell megfelelniük, az online vásárlók biztonságának garantálása érdekében. Ezért, mi biztonsági felügyeletet is kineveztünk. A biztonsági intézkedések időszakos ellenőrzése és javítása (ha szükséges) része a működésének.

8. RÉSZ - EZEN SZERZŐDÉSI POLITIKA VÁLTOZÁSAI

Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy bármikor módosítsuk ezt az Adatvédelmi irányelvet, ezért kérjük, hogy azt gyakran ellenőrizd. A módosítások és pontosítások azonnal hatályba lépnek, ahogy azokat a honlapon közzétették. Ha lényeges változtatásokat hajtunk végre az irányelveken, akkor mindenképp értesítünk majd Téged arról, hogy frissült, hogy mindig tisztában lehess azzal, hogy milyen információkat gyűjtünk, hogyan használjuk fel, és milyen körülmények között használjuk és / vagy tesszük közzé azokat.

9. RÉSZ - KAPCSOLAT INFORMÁCIÓK

Lépj velünk kapcsolatba:

• Elektronikusan, egy e-mail küldésével: [email protected]bdol.com
• Telefonon: +41 61 588 03 13


Termék kereső